Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Contul meu Inregistrare cont
portalFormulare.ro
Portal actualizat la 3 Decembrie 2024

Regulament intern

valabil la 18 Noi 2024
Intrebare: Buna dimineata! Va rog frumos, sa ma ajutati cu un Regulament de ordine interioara pentru o Intreprindere Individuala cu 2 salariati, activitate - macelarie, vanzare produse din activitatea de macelarie, productie obtinuta din produsele din activitatea de macelarie si vanzare marfa de alte produse alimentare (branzeturi si mezeluri ) achizitionate de la diversi furnizori. Va multumesc anticipat.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalFormulare.ro

Login utilizator

Creare cont platit Testare gratuita

De ce sa va inregistrati?

  • Pentru a avea la dispozitia dvs. zeci de experti 24/7/365!
    Pentru a avea acces (dupa activarea contului) la o baza de date cu peste 2.500 de modele de formulare editabile din domeniile contabilitatii, fiscalitatii, legislatia muncii, salarizare, GDPR, juridic
    Pentru ca accesul total in portal timp de 12 luni + consultanta pentru intocmirea de formulare va costa acum doar 2.100 lei (TVA inclusa)
    Pentru ca toate documentele editabile din portal sa va stea la dispozitie oricand si de oriunde!

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Regulament intern

Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 18 noi 2024.

phonelink_setup
VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de contabili folosesc zilnic site-ul nostru.

x